Onderstaand een aantal vaak gestelde vragen aan ons. Is uw vraag c.q. antwoordt er niet bij, mail of bel ons. Zie Klantenservice voor de bereikbaarheid via e-mail en telefoon.
Vindt hier uw antwoorden op veel gestelde vragen:
Zijn de prijzen op de website inclusief of exclusief btw en verzendkosten?
De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten en inclusief btw.
Hoe lang duurt het voordat ik een bestelling in huis heb?
De bestelling wordt binnen 1 werkdagen verzonden, mits de goederen op voorraad zijn.
Er is waarschijnlijk een fout opgetreden in de afhandeling van uw bestelling.
Neem contact met ons op via e-mail dutchwebplaza@gmail.com
Hoe kan ik betalen?
U betaald per Ideal, simpel snel eenvoudig en vertrouwd. Betalen via Paypal kan ook, maar voor binnenland af te raden gelet op de 5 % kosten die men vraagt over het aankoopbedrag.
Ik kan niet via iDEAL betalen, hoe moet ik nu betalen?
Je kiest dan voor de optie " Bestellen via Bankoverschrijving " Wilt u bestellen via een bankoverschrijving dan is dit mogelijk door uw bestelling door te mailen naar dutchwebplaza@gmail.com. Vermeld in de email uw naam, adres, postcode en woonplaats. U krijgt dan de betaal informatie en het te betalen bedrag. Zodra wij de betaling hebben ontvangen, wordt de bestelling direct naar het opgegeven adres verstuurd.
Veilig bestellen
Bestellen gaat via een beveiligde SSL verbinding via Santu (Globecharge) Meer info hier.
Retourrecht
Wij hanteren de regels als door de Europese Unie bepaald. Kijk voor info hier.
Hoe wordt mijn bestelling verzonden?
De aluminium signs worden verstuurd in stevige dozen, met bewezen kwaliteit. Stickers worden verstuurd in een goede envelop.
Wat kan ik doen tegen ongewenste reclame en folders in mijn brievenbus?
Wilt u geen reclame en folders meer ontvangen in uw brievenbus, dan kunt u een NEE NEE sticker of een NEE JA sticker op uw brievenbus plakken. Voor ongewenste post die aan u is geadresseerd moet u zich afmelden bij het bedrijf zelf of bij de Stichting Postfilter.
NEE NEE sticker en NEE JA sticker
Als u geen ongeadresseerd reclamedrukwerk meer wilt ontvangen, kunt u 2 soorten stickers op uw brievenbus plakken:
- NEE NEE sticker
Met de NEE NEE sticker krijgt u geen reclamedrukwerk en geen huis-aan-huisbladen in uw brievenbus. - NEE JA sticker
Met de NEE JA sticker krijgt u geen reclamedrukwerk meer in uw brievenbus, maar nog wel huis-aan-huisbladen.
Afmelden geadresseerde reclame en folders
Staat de gestuurde reclame op uw naam, dan helpt een NEE NEE sticker of NEE JA sticker niet. U kunt dan het bedrijf waarvan u de reclame ontvangt vragen hoe ze aan uw adres zijn gekomen en of ze uw gegevens uit hun bestand willen verwijderen. Ook kunt u zich via Postfilter kosteloos afmelden voor geadresseerde reclame per post. Dit kan via de website of per brief.
Klacht ongeadresseerde reclame
Heeft u een sticker geplakt op uw brievenbus en ontvangt u toch ongeadresseerd reclamedrukwerk, dan kunt u een klacht indienen bij de adverteerder of de verspreider. De adverteerder of verspreider van het reclamedrukwerk is verplicht de klacht te onderzoeken en binnen 4 weken te beantwoorden.
Melden misbruik van persoonsgegevens
Verkeerd gebruik van uw persoonsgegevens kunt u melden bij het College Bescherming Persoonsgegevens (CBP) via het signaalformulier.